Åter vid datorn

Det har blivit extremt lite tid framför datorn i helgen, vilket antagligen gjort mig gott. Anledningen till min frånvaro framför skärmen är att vi har haft besök av en av mina kompisar från studietiden och en av Peters barndomsvänner, som haft den goda smaken att bli ett par på sistone!

Det har blivit en himla massa babbel, fika och shopping. Men framförallt en lyckad partykväll med Melodifestivalen och besök på ett av stadens uteställen. Vi glassade in och dominerade dansgolvet (tyckte vi!). Det gör alla gott att dansa loss till lite svängiga schlagers ibland. =)


65514-261
Jag och världens hårdaste schlager-brutta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sannerligen, vi ägde på dansgolvet!! Tack för en supertrevlig helg!

2008-03-17 @ 20:07:37
Postat av: Camilla

jag är säker på att det var ni som ägde dansgolvet.
Tycker du att det var rätt låt som vann?

Postat av: Ulrika

Elin: Tack själv!!
Camilla: Synd att ni inte kunde göra oss sällskap, det var grymt kul!

Jag är lite skeptisk till Perelli som fenomen, men eftersom jag tycker att vinnaren ska vara uptempo och BWO var lite klenare än vanligt så var det nog rätt =)

2008-03-18 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback