Höstmys

Hösten har gjort entré på allvar. På senare år har jag lärt mig att uppskatta hösten allt mer. Det låter så klyschigt, men det är ju faktiskt ganska mysigt att sitta i soffan under en filt och tända en massa ljus. För att inte tala om hur otroligt vackert det är ute just nu.

Tyvärr har jag inte tagit mig tid för att njuta av detta så mycket som jag borde, jobbet har slukat mig lite för mycket på sistone. Men för att råda åtminstone lite bot på detta har jag och P bestämt oss för att ta ledigt på fredag. Bara sådär. Vi har inga direkta planer än, men det ska bli helt ljuvligt att bara ta det lugnt tillsammans. En rikig mysdag som tjuvstart på helgen helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: isabelle

fina färger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback