Tapet och färger

De senaste veckorna har jag grubblat mig gråhårig över vilka tapeter och färger vi ska välja till alla våra nya rum. Allt sånt behöver nämligen bytas ut inom det snaraste, och eftersom P är färgblind har han överlåtit mycket av dom valen till mig. Roligt, men så svårt! Idag har vi i alla fall varit och beställt tapeter till två rum, eller två väggar egentligen eftersom det är fondväggar det gäller. Sedan ska mycket målas, och det är lite lättare att välja eftersom det inte är några mönster att ta hänsyn till då.

Inspirationen till tapeten vi ska ha i sovrummet fick jag faktiskt när jag zappade förbi slutet på "Arga snickaren" förra veckan. Det blir den här, fast med svart botten. Just färgen var det faktiskt P som insisterade om, och jag tror att det blir jättebra. Bara vi reder ut mönsterpassningen...


Bild från osborneandlittle.com

Kommentarer
Postat av: Elin

Det tror jag blir skitsnyggt!!! Börjar själv bli lite sugen på renovering... =)

2009-02-02 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback