En runda på stan

De senaste dagarna har jag mest förskansat mig hemma i huset för att inte drabbas av värmeslag. Men min uppmärksamme make la märke till min något låga sinnesstämning och bjöd ut mig på lunch igår! Så jag grävde djupt i garderoben för att hitta något som jag såg anständig ut i och begav mig ner till stan. Lunchen var väldigt trevlig, även om den var över fort.

När jag ändå var nere i stan trotsade jag hettan och tog en liten shoppingtur. Jag fick fatt på en hel del bra och fina saker trots att energin inte var på topp.


Bland annat ett fotoalbum som jag tänkte sätta in våra bröllopsfoton i (hrm, det är snart 2 år sedan de togs...), en burk Body Butter i reseformat som jag tänkte packa ner i BB-väskan och ett par jättesöta shorts i stl 50-56 (är de inte unisex på ett genialiskt sätt?!)

Kommentarer
Postat av: Josse

Shopping är alltid skoj! Ok, det är samma för oss.. så spännande nu jag är galet nyfiken på vem som gömmer sig i min mage :D

Postat av: Elin

Vad vi ser fram emot bebisen! Tänkte dyka in på tisdag, när passar det? Vi tar ikea först, ska vi höra av oss sen? Kram kram!

2009-07-05 @ 21:30:09
Postat av: Ulrika

Ni är välkomna och får komma när ni vill =) Jag är hemma efter 11.00 och P efter 16.00.

2009-07-05 @ 22:59:43
Postat av: Ksenija

Vilken är dina favorit chips? Kram! =)

2009-07-05 @ 23:32:29
URL: http://extreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback