Vår söndag

Efter lördagens oväder var det återigen fint väder, men betydligt svalare igår. Vi tog en sväng ut till Stensö camping där vi köpte glass och promenerade runt lite. Det var jätteskönt att kunna vara ute och röra lite på sig utan att behöva vara rädd för värmeslag!

Senare på dagen kom mamma och pappa förbi. Vi hann med att klämma i oss både fika och pizza och att prata en del om bebisar. Innan de begav sig hemåt tvingade jag pappa att ta några foton av oss, tänkte att det kune vara kul att kunna visa vårt barn om några år =)




Kommentarer
Postat av: zella

Jättefin bild på er! Dom måste verkligen se framemot att få första barnbarnet! :)

2009-07-06 @ 19:29:36
Postat av: Ulrika

Ja, ibland tror jag att de ser fram emot det mer än vad vi gör :-D

2009-07-06 @ 22:17:14
Postat av: jonas

näää jag längtar tills jag får lära den lille att ploga i backen=)

2009-07-06 @ 23:33:32
Postat av: Ulrika

Hahaha, ja alla som vill kommer att få spela viktiga roller i vårt barns liv!

2009-07-07 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback