Gardinstångsprojekt

Vi har kommit in lite mer på finliret när det gäller fixandet här hemma. En sådan sak är gardiner och gardinstänger. För ett tag sen fick jag för mig att jag ville ha vita gardinstänger i vardagsrummet. Men det har visat sig inte helt enkelt att få tag i. Dessutom hade vi redan stänger som följt med från lägenheten som P tyckte dög alldeles utmärkt.

Därför fick jag idag ett infall och började måla våra gamla stänger med vit färg som blivit över från renoveringen. Jag har bara hunnit med en strykning än, men jag tror att det blir himlarns bra. Snyggt, miljövänligt och kostnadseffektivt med återbruk!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad duktig du är :)

Det kommer säkert att bli jätte fint, och tänk vad du kan köpa för de pengarna du slipper lägga på nya gardinstänger ;)



Ska bli kul att se ert kök nu i helgen.



kram

Postat av: Camilla

Det bör kanske tilläggas att det ska bli kul att träffa er också i helgen.

Köket är bara ett plus i kanten ;)

2009-06-10 @ 23:26:20
URL: http://camilla1.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det ska bli jättekul att träffa er också!

2009-06-12 @ 08:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback