Semester i väntans tider

Jag har som sagt ingen vanlig semester eftersom jag går i väntans tider inför vår lilla familjemedlems ankomst. Det är en märklig känsla att h*n kan komma imorgon, eller om ett antal veckor. För att hantera detta på bästa sätt försöker jag varva nyttiga sysslor med ren lättja, det tror jag att både jag och pyret mår bäst av.

Gårdagen såg ut ungefär så här.

1. Promenad i maklig takt i det fina vädret
2. Lunch bestående av rabarberkräm
3. Modifiering av köksgardiner
4. Läsning av diverse lektyr

Kommentarer
Postat av: kiki

Ser ut som en perfekt uppladdning!

Och, Vindens skugga är helt klart en av de allra bästa böckerna jag nånsin läst! :)

Postat av: Anette

Åh så gott med rabarberkräm!!!

2009-07-01 @ 19:41:18
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback