Semester!

Idag har jag inlett årets semester! Men den vanliga semesterkänslan har inte riktigt infunnit sig. Det beror antagligen på att det helt enkelt inte är en vanlig semester. För det första ska den följas av en föräldraledighet på ett år eller så. För det andra upphör min tjänst i slutet av sommaren, så jag har inget jobb att gå tillbaka till. För det tredje ska jag vara ledig själv, P jobbar i tre veckor till. För det fjärde är jag extremt osmidig just nu och pallar inte att ta mig för hälften av det jag skulle vilja.

Det är som sagt lite blandade känslor, men självklart ska det bli skönt att vara ledig och rå om sig själv och sitt hem i lugn och ro. Förhoppningsvis blir det några roliga utflykter också. Jag är tveksam till om det blir några strandbesök för min del den här semestern, men jag kan ju alltid minnas tillbaka till den vita sanden vi njöt av på bröllopsresan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback