Sista passet

Idag har jag värdat mitt sista pass på Friskis på ett tag. Jag lovade att jag skulle forstätta tills jag inte kom i de tajta Friskiskläderna längre, och jag börjar nå dit nu. (Redan förra veckan kom en tjej fram och kommenterade min mage, så jag antar att jag inte ser så lönnfet ut längre!)

Därför passade det bra att min efterträdare/vikarie var med idag och tar över från och med nästa vecka. Men det känns lite konstigt, fredagar kl 17.00 har ju varit "mitt" pass ganska länge nu... Jag får väl helt enkelt gå dit och köra passet som vanlig motionär om abstinensen blir för stor!


Foto: www.friskissvettis.se

Kommentarer
Postat av: Camilla

I takt med att bullen i ugnen börjar jäsa kommer du successivt även få core-träning. Har du tänkt på det? ;)



Tack för tipset om bloglovin, hur bra som helst ju!

Hittade dig där också så nu är jag prenumerant av din blogg.



Hoppas helgen i nyköping blir bra trots förkylning.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback