Små små mysbyxor

P och jag har i princip likadana mysbyxor som vi ofta går runt med hemma. Det har bara råkat bli så, men vi har skojat om att det bara är husvagnen som saknas ;-).

I fredags tog jag en shoppingrunda på lunchen och sprang på ett par sådana byxor i ministorlek. Självklart var jag tvungen att slå till, tänk så fina vi kommer att vara när vi har våra byxor på oss alla tre!



Dessa, tillsammans med två små bodys, blev det första inköpet till vår nya familjemedlem. (Bortsett från vagnen vi beställde förra helgen) Vi tillhör alltså inte dem som har behov av att ha hela huset fullt med baby-prylar långt innan leveransdag. Men om ni har tips på saker som är ovärderliga att ha hemma när det är dags får ni gärna dela med er!

Kommentarer
Postat av: Martin

en uppväxt utan Klubba, Boll och Mål måste ses som en svår uppväxt tycker jag.. Alla barn borde ha det som en mänsklig rättighet!

Postat av: Ulrika

Vårt barn kommer nog inte lida brist på sådana saker när han/hon är stor nog att använda dem! :-D

2009-05-19 @ 19:55:03
Postat av: Stefan

hej kusin! kom på att jag har nog inte grattat er så det måste jag ju passa på att börja med! stort grattis till er båda! sen den lite mindre roliga delen.. jag vill lämna in en stark protest mot födsel den 12:e juli. en MYCKET stark protest! den 12:e har varit bara min ända sen 1981 och jag accepterar inte att bli av det privilegiet... men å andra sidan är jag ju så pass blödig att jag säkert, om det nu skulle falla sig så, skulle se det som nån slags födelsedagsbonus eller nåt =)

2009-05-21 @ 21:39:58
Postat av: Anonym

Härlig blogg!

2009-05-21 @ 21:45:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja du Stefan, jag var själv beräknad att födas den 12:e, och det vet vi ju hur det blev med det! :-D

2009-05-22 @ 08:44:06
Postat av: Anette

Vilka söta! Passar ju jättebra att ha o mysa i :)

2009-06-03 @ 09:13:18
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback