Gratisbio

Häromdagen löste jag in lite poäng hos Gratisbio och fick ett rikspresentkort i brevlådan! Det planerar jag att utnyttja i helgen när vi ska till Malmö och shoppa lite.

 

Om du inte redan är medlem så kan jag rekommendera den här sidan. Blir du medlem via bannern nedan får du 75 poäng, sen räcker det med ytterligare 125 så är du uppe i 200 poäng = ett presentkort på 50 kr =)

 

 

Poäng kan man samla till exempel genom att besöka hemsidor, delta i tävlingar, tacka ja till erbjudanden eller genom att shoppa i nätbutiker (min favorit!). Presentkorten kan utnyttjas hos nästan alla butikskedjor, som HM, Lindex, Kicks, Stadium, LagerhausEller till biobiljetter förstås. Trevligt, trevligt!


Kommentarer
Postat av: Martin

Snacka om sell-out! ;)

Postat av: Anette

Gratisbio är super! Har lyckats skrapa ihop massor med poäng när jag ändå ska shoppa i olika nätbutiker ;)

2009-12-08 @ 12:59:43
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback