Solen kom - till slut!

Alvin ville gå upp okristligt tidigt i morse och då var det halvmörkt, igenmulet och två grader varmt ute. Det såg ut att bli en lång dag.

Men efter lunch klarnade det upp så då var det läge för en promenad. Vi stannade till på en lekplats och Alvin fick testa att gunga för första gången. Det gillade han skarpt!


När vi kom hem testade vi att sitta på gräsmattan en stund. Inte så tokigt det heller! Alvin åt inte så mycket gräs som jag trodde att han skulle göra, men han rev upp en del. Till nästa gång ska jag lära honom att det är mossa man ska riva upp! =)


Det blev en riktigt härlig dag till slut och plutten är många erfarenheter rikare. Jag älskar dessa måndagar!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja,jag ser att Alvin tycker det roligt att gunga och att vara ute.Nu måste han få ett par skor så han kan resa upp sig ute också.Vilken storlek tro?

Kram.

2010-04-13 @ 15:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback