En vanlig måndag

Idag har Alvin och jag haft en helt vanlig mys-måndag. Vi har lekt och sjungit och gosat och mest skrotat runt hemma. På eftermiddagen var vi borta på öppna förskolan en sväng så att Alvin fick träffa lite kompisar och leka med nåt annat än sina egna saker, som han börjar tröttna lite på. 



Jag har också insett att det här med amningen är ett helt avslutat kapitel. Det har blivit väldigt glest mellan gångerna senaste veckorna, men idag tänkte jag att vi kunde tutta lite bara för att det är mysigt. Alvin tittade förundrat en stund innan han började bita på bröstvårtan som han gör med sina leksaker. Helt ointresserad av amning med andra ord. Tur att han känner sig färdig med det, för det är INTE skönt att bli biten av åtta små tänder!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ett tydligt sätt att visa att han blivit stor tycker jag. Men så go han är, mormor längtar redan efter honom. Kram på er alla.

2010-03-01 @ 22:20:40
Postat av: Jonas

Jag saknar Alvin jättemycket. Jag ska faktiskt gå och klippa ikväll och jag kommer att se ut som Alvin efteråt=)... alltså snygg, stilig och söt!

2010-03-02 @ 17:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback