Altantak i förvandling

Även idag har flitens lampa lyst, jag gav mig nämligen på operation altantak. Jag undrar om det någonsin tvättats för det är grymt smutsigt vilket gör att det aldrig blir riktigt ljust på altanen (eller i vardagsrummet innanför). Lite såpavatten och en diskborste och lite tålamod gjorde susen, men jag har några timmars skrubbande kvar innan hela taket är rent.

Själva arbetet är riktigt enformigt och det är lite bök med att flytta runt masonitskivan jag sitter på för att inte braka igenom. Men det kul när man gör något som ger så stor effekt!


Närbild på eländet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske mer effektivt med en högtryckstvätt?

2010-05-16 @ 17:51:40
Postat av: Ulrika

Mycket möjligt. Hade den inte frusit sönder i vintras hade jag nog provat den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback