En trehjuling

Igår när Alvin var hos mormor och morfar passade vi på att ta en shoppingrunda på stan. Vi tittade bland annat in på en barn-loppis. Vi shoppade inget eftersom det mest såldes kläder, men vi nämnde för en kollega (som hade ett loppis-bord) att vi var på jakt efter en trehjuling. Till vår stora glädje fick jag ett SMS av henne efter någon timme där det stod att det kommit in en trehjuling. Vi ilade tillbaka till loppisen och kom därmed över den här pärlan för 80 kronor!


Visserligen lite rostig på flaket, men det kan man ta när en ny kostar det 10-dubbla. Förhoppningvis kommer Alvin att ha mycket glädje av den i sommar.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jättefin cykel bra pris dessutom.Naturligtvis kommer Alvin att ha mycket glädje av den i sommar. Är glad att vi sparat Martins rosa cykel så han har en här också.Provcyklingen i helgen gick bra o han gillar verkligen det.

2011-04-10 @ 22:08:06
Postat av: Farfar

Har han provkört den Plutti, och vad tyckte han om färgen ?

2011-04-11 @ 17:46:31
Postat av: Farfar

Ursäkta skämtet !

De var tur att den inte var LILA !

2011-04-11 @ 18:06:55
Postat av: Rättmätig ägare av en cykel

Jag känner att stora löften fattas ovanför mitt huvud gällande min väldigt maskulina cykel..

2011-04-15 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback