Vi drog till Liseberg...

...och hade hur kul som helst!


Eftersom jag är en fegpotta när det gäller att åka avancerade karuseller tog jag på mig rollen som Alvin-vakt. Jag hade sett framför mig en lugn och stilla kväll där jag kunde sitta och dricka kaffe och titta på folk medan han sov i vagnen och de andra roade sig i attraktionerna. Men tji fick jag! Mister plutt var vaken och sprang runt som en besatt hela kvällen. Han somnade först när vi kommit till ro på hotellet runt midnatt! Är man på nöjesfält så är man =)

Kommentarer
Postat av: neta

Jag skulle inte heller ha åkt, he he....

Ang mormorsrutor så har jag också en annorlunda ruta.. har testat att göra 4 st... ska se om den finns med på adressen jag fick av Dig....

Nu blir det ingen virkning denna vecka, vi ska dra till Oslo till dottern på fredag så vi har fullt upp denna vecka...

Ha de bra!

Postat av: Anonym

Vilken tur att ni kom iväg till Göteborg o Liseberg,alla ser ut att trivas, Roligt att även lilleman fick åka lite också, förstår att inte han somnade när det fanns så mycket att titta på.

2011-07-25 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback