Vecka 38

Vi har sagt till Alvin att bebisen kommer när det är soligt och varmt ute (så att han skulle slippa tjata hål i huvudet på oss redan i februari). För att illustrera att det faktskt är dags för lite sol och värme och därmed bebis snart ålade jag på mig en sommarklänning till den här fotograferingen. :-D På måndag börjar min föräldraledighet så nu är det bara väntan, och lite fix och don, som står på agendan.




Jag har fått några kvalificerade gissningar förresten. (Uppdaterad 120430)

Mamma - 6 maj - pojke
Ann - 7 maj - flicka
Pappa - 8 maj - flicka
Emma - 9 maj - flicka
Svärmor - 10 maj - pojke
Jenny - 12 maj - pojke
Johanna - 15 maj - pojke

Det ska bli mycket spännande att se om någon har rätt! Kanske nån mer som "vet"? ;-)

Kommentarer
Postat av: moster Ann

7:e maj, flicka:))

2012-04-29 @ 10:50:40
Postat av: Farmor

Nu får dom snart leta efter en ny mammamodell. Jag har ju inte vågat mej på någon gissning men nu tror jag att den 10:e maj kommer det en liten kille. Sedan får du ha bikini istället för mammaklänning (ska bli kul och se det modet på en så snygg modell)

Kram till er alla.

2012-04-29 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback