Julkort

Tiden är knapp för alla så här års. Det är så mycket som man vill eller måste göra inför jul. Med orden "julen är barnens högtid" har jag prioriterat hårt bland alla göromål. Jag har inte putsat några fönster eller kokat någon egen skinka eller ställt till med något glöggmingel. Jag tror att det blir en fin jul ändå!
 
Något som jag däremot lagt tid på, eftersom jag tycker att det är roligt, är julkort. Återigen blev det en enkel, lite grafisk, konstruktion av material jag hade hemma. Eftersom korten innehöll ett foto på pojkarna tror jag inte att så många mottagare brydde sig så mycket om framsidan. Men jag är nöjd i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Samma här! Struntade i mångt o mycket, men julkort är så mysigt! Ert, bland andra "barnkort", pryder nu vår bokhylla!

2012-12-23 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback