Spöken

Alvin och jag hade pysselstuga vid köksbordet efter dagis idag. Jag fick idén från senaste Mama-tidningen där de gjort något liknande, och eftersom det var en så enkel konstruktion kunde han göra det mesta själv. Tänk vad man kan åstadkomma med en stuvbit, lite kuddstoppning och en penna! Det verkar som att Alvin tyckte att det var lika kul som jag för han skapade spöken för glatta livet. Kanske har jag hittat en ny pysselkompis?
 
(Spöket nedan har som ni ser hår, och armar på sidorna. Varför inte liksom?!)
 
Ett spöke fick följa med som present till favoritgrannarna. Resten får fungera som Halloween-pynt i fönstret ett tag.

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vilka fina spöken ni gjort.Hälsa Alvin att han är jätteduktig att göra spöken. Dom hänger ju jättefint i fönstret.
Kram på er.

2012-10-25 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback