Träbröllop

Idag är det vår träbröllopsdag, vilket betyder att vi varit gifta i fem år. Av en händelse kom jag att tänka på att vi i vårt festprogram hade en punkt där vi spådde vår framtid om just fem år. Det såg ut så här...
 
Om fem år
Jag:  Har jag ett givande jobb och bor med min familj i ett litet hus.
Peter: Har jag ett jobb inom IT, en fru, hus och barn.
 
Inga vilda gissningar precis, men de har ju visat sig stämma!
 
 
En annan punkt som kan vara bra att påminna sig om såhär en miljon bajsblöjor senare är:

 

Därför är Peter mitt val av make: Han delar mina värderingar och är dessutom väldigt charmig!

Därför är Ullis mitt val av hustru: För att hon är intelligent, likatänkande och söt.

 
 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Ni är och har alltid varit som skapta för varandra.Ni kompletterar varandra så väl,och trivs i varandras sällskap. Önskar er många lyckliga år tillsammans. Kram.

2012-09-23 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback