Bästa kompisarna

De är periodvis utspridda över stora delar av syd- och mellansverige, men idag har vi för första gången haft alla barnens mor-/farbröder och "tanter" samlade hemma hos oss. Så himla roligt!
 
Vi har inte valt ut några faddrar till våra barn eftersom vi visste att dessa underbara människor skulle fungera som extra vuxna och kompisar oombedda. Men att de skulle visa sig så engagerade som de faktiskt är värmer mitt hjärta nåt enormt. Jag bad dem att posera på en bild och hoppas att de inte stryper mig om jag publicerar den här.
 
 
Att kalla tjejerna för tanter känns så klart märkligt, särskilt eftersom de är mycket yngre än vad jag är, men det är ordet de själva använder :-D
 

Kommentarer
Postat av: moster Ann

Vilken laguppställning!

2013-05-12 @ 11:21:22
Postat av: mormor o morfar

Vilken fin bild av hela klanen. Tyvärr har inte alla barn så fina människor runt om kring sig, som visar både hjärta o engagemang.Känn er lyckligt lottade som har sådant fint backup för era små gullungar. Kram.

2013-05-12 @ 14:57:38
Postat av: farmor o farfar

Vilken härlig bild av den yngre generationen.Nu har ni haft kalas i flera dagar för lille Axel och vi (den äldre generationen)tackar så jättemycket för senast.Det var så roligt. Gammelmormor hälsar också .Hon har ju en egen lekkamrat i Alvin. Nu ser vi fram emot en föräldrarfri helg med gullpluttarna.Kram.

2013-05-13 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback