Fånga dagen!

Helgens fina (men blåsiga) väder fick jag inte njuta så mycket av eftersom jag hade nån släng av galet ont i halsen och orkeslöshet. Därför har jag ägnat mig åt väldigt mycket utomhusvistelse idag när vi haft härlig försommarkänsla. Kaffe i solen, trädgårdsfix, picknick och lek på Skälby, joggingrunda, cyckeltur med Alvin... Underbart! Att huset ser ut som f-n har jag helt ignorerat. Det är ju en dag imorgon också.
 
 
Det krävdes förstås en djupdykning in i förrådet för att gräva fram solkrämer, sommarkläder och annat som vi plötsligt var i behov av. Så sent som förra veckan plockade jag undan de tjockaste vantarna och mössorna!

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Så mysigt du verkade ha det med dina småkillar.Härligt att du tagit till dig Carpe Diem,städa går att göra när det är dåligt väder. Längtar efter det stora 1-års kalaset i morgon. Kram till er alla.

2013-05-08 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback