Småbarnscentrifugen

Hoppsan hejsan. Den här hösten har verkligen rivstartat. Det känns som att vi med full kraft kastats in i småbarnscentrifugen där man ska klämma in lämning, hämtning, jobb, lek, föräldramöten, tvätt, gos, träning, matlagning, uppfostran och så vidare på väldigt få timmar. Vi är så klart inte helt nya på det här, men att ha två barn med olika behov tillför definitivt en dimention i vardagspusslet. Det är lätt att känna sig otillräcklig och det gäller att prioritera. De senaste veckorna har jag bland annat prioriterat bort uppdateringar på bloggen. Men nu känns det som att vi fått nån form av rytm i det här nya vardagslivet och därför tänker jag vara lite mer produktiv här framöver. För jag tycker fortfarande att det är roligt att skriva och att fotografera. Dessutom är det väldigt värdefullt för mig att ha mina inlägg om ditten och datten att gå tillbaka till och minnas ibland. För livet i centrifugen går fort, och snart är mina små pojkar inte små längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback