Ändrade planer - igen

Vi har varit hel-peppade inför den här helgen. En utflykt till Oskarshamn med fest och andra trevligheter var inbokad. Vi hade fixat barnvakt, nya festkläder, födelsedagspresenter, öl/vin och några fika- och middagsbjudningar. MEN! Inatt var det Peters tur att åka på magsjuka, så framåt småtimmarna förstod vi att det inte skulle bli någon utflykt.

Vissa saker kan man inte styra över. Jag får helt enkelt göra som Alex Schulman och nynna "det är bara att gilla la la la läget" för mig själv. Istället för fest i våra nya fina kläder blir det Melodifestival framför TV:n i mysbyxor för oss ikväll :-D

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker jättesynd om er som inte fick gå på fest och så tycker jag lite synd om mig själv som inte fick någon(Alvin) att leka med.

KRAM.

2010-03-14 @ 15:57:49
Postat av: Ulrika

Och stackars Alvin som inte fick bli bortskämd av farmor och farfar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback