Bröllop

Igår var vi uppe i Nässjö på bröllop. Det var lite synd om dem eftersom det fullkomligt spöregnade mest hela tiden. Men det var ett vackert brudpar och en trevlig fest. Och det sägs ju att regn i brudkronan betyder tur så vi får väl hoppas på det!

Jag blev uppbjuden för en bugglåt, vilket var kul eftersom det snart är tio år sen det begav sig. Tydligen gick det ganska bra, eftersom flera andra par lämnade dansgolvet för att titta på oss. Hihi. Men fasen va jobbigt det var. Det känndes som att luftrören skulle börja krampa... Med andra ord hög tid att börja träna nu!! (Tur att jag var och köpte ett träningskort häromdagen, nu finns det ingen åtevändo!)

Det visade sig att varenda Nässjöbo skulle åka taxi samtidigt som oss i natt, så det slutade med att vi fick traska till lägenheten vi skulle sova i. Visserligen inte så långt, 2 kilometer kanske. Men efter att ha haft min högklackade partyskor på mig över tio timmar, varav ett par på dansgolvet hade jag ooont i fötterna. Så jag får väl erkänna att jag inte var på mitt soligaste humör när grabbarna jag hade sällskap med traskade iväg i god fart, och dessutom hade mage att gnälla över att DE hade ont i fötterna ;-)

Tyvärr gjorde vädret under dagen att det var väldigt svårt att få fina bilder. Det var så mörkt att blixten gick igång automatiskt utomhus till och med...

Men jag för de nyfikna bjuder jag på två bilder ändå...

65514-54   65514-55

Egentligen helt misslyckat med paraplyerna i vägen, men jag tycker att det blev en ganska talande bild!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAg tyckte inte alls paraplyet är ivägen, det är bara att beskära bilden.

2006-08-20 @ 21:32:09
Postat av: UlrikaK

Ja, jag har gjort en beskuren verson av det också. De väsentliga delarna är ju faktiskt synliga =)

2006-08-20 @ 22:49:19
Postat av: Lovisa

Helt rätt!!! ;-)

2006-08-22 @ 21:54:55
Postat av: Sofie

ett litet tips om en drivhusstudent som startat business =)

Du har säkert hittat sidan redan men i alla fall,,,hon hade tips på fina "vattenfallskort " som jag blev lite impad av!

Kram

http://www.annasscrapbooking.e-butiken.se/

Postat av: UlrikaK

Nej där hade jag faktiskt inte varit. Kan ju bero på att det finns mååånga butiker och att jag legat lite lågt med handlandet, och pysslandet ett tag.

2006-08-24 @ 18:16:11
Postat av: I nöd och Lust

Tycker paraplyerna passade in bra i bilden, man får riktigt en känsla för hur vädret var!

2006-09-02 @ 19:13:13
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback