Pelargonerna har åtehämtat sig!

Det finns nog ingen som är så lycklig över att se två pelargoner blomma som jag. Men jag ser dessa som ett litet test. Om jag lyckas hålla dessa vid liv ska jag ge mig på lite större projekt nästa år.

Så här ser de ut idag, och jag är som sagt jättenöjd!

 Pelargon 1   Pelargon 2

Nu drar vi snart iväg upp till småstan för lite midsommarfirande, det blir säkert väldigt trevligt! Framför allt ser jag fram emot att höra om hur brodern haft det nere i Tyskland!

Trevlig midsommar allihop!!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilka fina pelargoner! :D

Postat av: UlrikaK

Jag är mest lycklig över att den började blomma överhuvudtaget!! Nu har den riktigt många, stora blommor!

2006-07-06 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback