Fredag kväll, vilken härlig kväll...

Igår hade jag en riktig höjdarkväll. En kär vän kom på besök för att tillsammans med mig gå på en föreställning med Bounce. Vi inledde kvällen med en massa pladder (mycket att uppdatera när man inte setts på ett tag!) och en snabb middag innan det bar iväg till föreställningen. Och vilken föreställning sen!! De var helt grymma! Hela showen var så genomtänkt och man blev faktiskt lite besviken när det var slut. Vi ville se mer!

Planen var att vi sen skulle gå ut och ta en öl eller så, men det slutade med att vi dansade och minglade till stället stängde.  En sån spontan partykväll behöver man ibland! Tack S för en superrolig kväll!

Lördagen har dock gått i lite lugnare tempo. Det har blivit ett IKEA-besök (för första gången handlade jag INGENTING) och en snabb shoppingrunda på stan. Nu väntar en lung kväll framför Melidifestivalens Andra chans. Det kan nog bli spännande, och en alldeles lagom intesiv sysselsättning för mig som inte är van vid att vara ute och galeja ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv!!!!

Hur kul som helst och ryktet säger att vi gjorde succé =)

2007-03-11 @ 19:04:14
Postat av: UlrikaK

Det ryktet måste ju stämma! =)

2007-03-12 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback