Hemmavid

Jag är ute på en liten jobbturné och passar på att snyltbo hemma hos mamma och pappa. Förhoppningsvis ser de det inte som en alltför stor börda  ;-). Igår passade jag på att hälsa på en barndomsvän. Jag hade bara tänkt titta förbi och säga hej, men det slutade med att vi satt hemma hos henne och pratade i nästan fyra timmar! Det var verkligen roligt att ventliera både högt och lågt. Synd att man nte ses oftare...

På vägen hem från jobbet lekte jag lite rally på småvägarna mellan Vimmerby och Oskarshamn. Det var nästan ingen trafik alls, backiga och kurviga vägar och härlig eftermiddagssol. Det var bara till att skruva upp volymen på radion och cruisa fram. Riktigt kul! (Inom måttlighetens gräns förstås... det räcker med böter för ett tag nu ;-))

Nu återstår bara en arbetsdag innan det är dags att dra till fjälls!! Det ska bli så roligt att åka lite skidor. Har vi tur blir det fint väder så att man kan sitta i solen och glassa lite också =)

Kommentarer
Postat av: Martin

Näe du tränger dig ju bara på två dagar jag tränger mig ju på två veckor. Ska det vara så ska det vara rejält ;) Missade tåget idag så jag fick åka förbi Kälmä på hemvägen. Hoppas ni får en kalasvecka är uppe och åk lite skidor för mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback