Vår på väg?

Ja, det är nästan så att man börjar hoppas på att det är våren som är i antågande! Vi vaknade i morse av strålande solsken, det var länge sen känns det som. Eftersom det var uppemot 5 grader varmt tog jag på mig fleecetröjan och ett par sockor och satt mig på balkongen och läste en stund på förmiddagen. Det var hur skönt som helst, jag fick till och med ta av mig tröjan till slut. Fördelen med inglasad balkong är att man kan börja använda den tidigt på våren! (Nackdelen är dock att den är i princip obrukbar under varma sommardagar!). Tack vare balkongbesöket har jag nu fler fräknar än jag hade i morse. Tänk om man snart kan byta ut sin mjölkvita hudnyans mot nåt som mer liknar ljusbrunt?! Härligt i så fall! Heja våren!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag gillar verkligen den färgen jag brukar bjuda på i början av våren.. Den är inte mjölkvit.. den är snarare askgrå.. Så man får väl försöka tjuvträna när väl solen kommer görbi Borås en sväng förr eller senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback