Höstshopping

Nu när jag kommit in hyggligt i vardagen igen har flera inköpsbehov uppenbarat sig för mig. Jag har till exempel insett att hösten har kommit på allvar, och att det inte längre funkar att gå omkring i shorts hemma.

För att råda bot på detta tog jag med maken på en shoppingunda idag. Jag är riktigt nöjd med resultatet, och känner mig rustad för höst! (Shortsen åker nu in i klädkammaren samtidigt som solkiga BH:ar och vissna krukväxter kastas!) Peter fyndade för övrigt också lite och var inte bara mitt sällskap!

65514-187

Kommentarer
Postat av: Martin

NEEEJ! Man kan alltid ha shorts på sig! Vi måste vara starka och hålla hösten borta så länge som möjligt.. Viva La Resistance!

Postat av: Junitjej

Jag köpte också mig en ny bh igår.

2007-09-30 @ 11:02:36
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ulrika

Martin: Men mina åker ju fram igen i november!

2007-09-30 @ 14:51:33
Postat av: Karin B

Härligt med lite nya kläder!

2007-09-30 @ 17:38:18
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback