Vanor

Jag har blvit utmanad av Anna att avslöja åtta vanor och ovanor. Here we go...

1. Jag äter frukost varje dag. Bra vana.

2. Jag glömmer att stänga dörren till överskåpet i hallen. Jag kan gå under utan att ducka, men Peter slår i huvudet. Dålig vana.

3. Jag använder tandtråd varje dag. Bra vana.

4. Jag plockar aldrig undan mina pysselsaker från vardagsrumsbordet, vilket gör att jag får fösa bort sakerna hjälpligt när vi ska äta där. Dålig vana.

5. Jag dricker en kopp kaffe tillsammans med Peter varje kväll. Bra vana.

6. Jag fastnar för ofta framför TV:n eller datorn istället för att göra något konstruktivt/kreativt. Dålig vana.

7. Jag dansar alltid på fest. Bra vana, tror jag...

8. Jag ger Peter en godnattpuss varje kväll. En mycket bra vana.

Jag utmamar alla som känner sig manade att hänga på!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med pysselgrejerna känner jag igen...... =)

Postat av: UlrikaK

Ja, det är ju sååå mycket tråkigare att plockan undan än att plocka fram!

2007-09-09 @ 22:46:22
Postat av: Martin

Jag känner inte riktigt igen pysselgrejerna.. men jag antog utmaningen ändå ;)

2007-09-14 @ 18:38:12
URL: http://storfrippe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback