Bröllop

Vi har avslutat månaden och sommaren på bästa sätt genom att gå på bröllop. I helgen har vi varit uppe i Vaxholm och förlustat oss på våra kompisars bröllopsbjudning. Det var ett vackert brudpar, en fin cermoni, god mat och trevliga gäster som sig bör. En bonus har varit att få chans att umgås med några av våra goda vänner som också var bröllopsgäster. Tyvärr ses vi inte så ofta eftersom vi är utspridda i landet.

Det har varit en intensiv och väldigt rolig helg med inte alltför mycket sömn, så vi är ganska slitna ikväll måste jag säga. =)

En bild från helgen (så att mamma får se hur jag såg ut i mormors gamla klänning!)


Imorgon ska jag flyga till Stockholm med jobbet kl 6.25. Ingen rast, ingen ro... Det blir till att hoppa i säng tidigt ikväll för min del!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vilket vackert par! Snygg dress darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback