Trädgårdshelg

Ungefär så här har vår helg sett ut...

...alla har jobbat hårt utom jag ;-)





Vi har haft en riktig trädgårdshelg, med strålande solsken och allt! Vi inledde gårdagen med att investera i en trädgårdsmöbel. Det kändes som att det ver hög tid för det nu när våren verkligen är här. Den var enkel att montera och kom snabbt på plats på altanen. (I veckan ska vi komplettera med dynor och då blir det jättefint!)

Efter lunch fick vi besök av mor och far som efter en god kopp kaffe var snälla och hjälpte oss med Operation trädgårdsröj. Detta har vi fortsatt med på egen hand idag så nu ser allt betydligt mer välvårdat ut och vi behöver inte skämmas lika mycket längre när grannarna går förbi!

Det känns som att vi hunnit med en hel del i helgen och det känns jätteskönt. Snart kanske vi kan börja se vår lilla hus som ett hem och inte som en lång "att göra-lista"...


Bilderna ovan talar naturligtvis inte sanning,  jag har faktiskt också gjort en massa nytta i helgen. Men eftersom jag är den flitigaste fotografen i vår familj finns inte mitt arbete förevigat. (Bilden på mig är för övrigt tagen med självutlösaren!)

Kommentarer
Postat av: victoria - med kameran i handen

BESÖK GÄRNA MIN BLOGG! ;D

Postat av: Kiki, Maximilias mamma

Vad härlig er tomt ser ut, med skogen bakom. :) Och det är ju en fördel med att vara gravid - man behöver bara göra precis vad man själv vill!

2009-04-27 @ 20:45:35
URL: http://maximilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback