Vardagsdramatik

Den här dagen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt från början. Vi blev nämligen tvungna att utrymma vårt kontor eftersom det kommit in ett bombhot. Så istället för att jobba gick vi till ett närliggande fik och drack kaffe (på initiativ av chefen).

När vi efter en bra stund insåg att vi inte skulle få komma tillbaka in på jobbet  var det en dryg timma kvar innan P skulle komma och hämta mig. Jag bestämde mig därför för att promenera bort till shoppingcentret på andra sidan stan. Detta var himla bra eftersom jag då hann med ett besök i färgaffären och kunde välja ut en ny tapet (en av dem vi beställde igår var tydligen restad hos leverantören) innan det var tid att mötas i mataffären för den inplanerade veckohandlingen.

Inget ont som inte har nåt gott med sig alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback