En massa skräp fattigare

Idag har mamma och pappa varit snälla och hjälpt oss med att frakta bort en massa skräp till återvinningscentralen. Eftersom P jobbade och jag 'absolut inte skulle bära något', fick de göra allt jobb själva. Man kan ju få dåligt samvete för mindre.

Väl på plats på centralen insåg nog pappa att jag var lite obekväm med att bara stå och titta på.
- Du kan väl bära bort de där kuddarna till brännbart-containern, föreslog han. Och sällan har man skådat någon bära gamla sunkiga kuddar på ett så exemplariskt sätt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaså, du var här på jobbet och hälsade på! Synd att jag inte såg dig här ute då =) Snart bebisdags för er, vad roligt! Ha det så bra! Kram Johanna

2009-06-26 @ 12:55:55
Postat av: Ulrika

Ja, just det...det tänkte jag inte på. Var så fokuserad på att bli av med allt! ;-)

2009-06-26 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback