Jul jul strålande jul

Ja, vi har knappt kommit in i oktober månad men julen gör sig redan påmind. När mina planer grusades tidigare idag tog jag med mig Alvin på en shoppingrunda istället, och butikerna var i full färd med att bygga upp sina julavdelningar...

Idag har jag dessutom fixat barnvakt så att jag och P kan gå på julkonsert i december. Det blir vår första aktivitet på tu man hand sedan vi blev tre i familjen, och jag hoppas på en supermysig kväll både för oss och för Alvin (och barnvakterna!).


Bild lånad från www.julkonserten.se

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag såg att de hade bunkrat upp med julgrejer på Jula redan för en vecka sedan.. Fruktansvärt!

Postat av: Ulrika

Haha, jag tänkte faktiskt på dig när jag såg julsakerna redan!

2009-10-06 @ 17:25:54
URL: http://pysselmaja.blogg.se/
Postat av: Hallakulle bygger bo

Känns märkligt att tänka på julen redan nu... Men tiden går väl snabbt som vanligt.

2009-10-06 @ 20:32:26
URL: http://hallakulle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback