Bokslut 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Ja. Lät bli att färga håret till exempel. (Har aldrig hänt sen jag var 14-15 nånting).

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Javisst. Flera stycken!

 

Dog någon som stod dig nära?

Lyckligtvis inte.

 

Vilka länder besökte du?

Jag stannade i Sverige hela året, och inte ens här har utflykterna varit så många. Men Oskarshamn, Varberg, Göteborg, Öland och Ullared har jag besökt.

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

I våras saknade jag träningen väldigt mycket, så jag hoppas att det blir betydligt mer av den varan 2013.

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

9 maj såklart. Då kom vår fina Axel!

 

Vad var din största framgång 2012?

Att jag lärde mig hantera livet med två små barn.

 

Största misstaget?

Att jag var så tjurig och skulle klara allt som vanligt, trots att jag mådde skit när jag var gravid.

 

Bästa köpet?

Kan inte komma på nåt särskilt. Kanske stövlarna och skorna som jag köpte till Alvin med 75% rabatt när Eurosko hade utförsäljning.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen avgiften till Riksbyggen.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Dansa - pausa och Var ligger landet där man böjer bananerna.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Utslaget på hela året är det nog detsamma som tidigare.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat kompisar.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösurfat.

 

Blev du kär i år?

Nej (Om inte Axel räknas förstås!)

 

Något du önskade dig och fick?

Ja, en fin och frisk bebis!

 

Något du önskade dig och inte fick?

Ja, ett större hus.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Fick besök av mamma, pappa och mina bröder och bjöd dem på blåbärspaj. Gick på stan med mamma där jag fick välja ut födelsedagspresenter.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att jag sluppit vara så fysiskt inaktiv i våras.

 

Vad fick dig att må bra?

Min fina familj såklart. Beslutet att sluta amma. Och den timmes träning på Friskis som jag unnade mig varje vecka under hösten var guld värd.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Axel, och de andra bebisarna som föddes i våras/somras.

 

Mest stolt över?

Mina älskade söner. Dem har jag gjort bra!

 

Högsta önskan just nu?

Att jag och mina kära får vara friska och starka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback