Första gången...

Den här helgen har det blivit flera "första gången" för vår fina treåring. I fredags var han på en ishockeymatch för första gången. IK Oskarshamn mötte Tingsryd (tror jag) och han fick följa med på grabbkväll med pappa, farfar och farbror. Det var tydligen intressant i två perioder, ungefär så länge som popcornen räckte.
 
I lördags var det dags för premiären på slalomskidorna. Efter ett antal sura miner och lite mutor fick han på sig utrustningen och hade sedan väldigt roligt i backen tillsammans med sin privatlärare. Under eftermiddagen hade han pysselstund hemma hos farmor och farfar och ritade då sina första huvudfotingar. Dem fick farmor i födelsedagspresent, men jag hoppas att han gör om det snart så att vi också får ett exemplar. 
 

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Är det en ny Ingmar Stenmark som tränas i backen? tänk så lyckligt lottad Alvin är som har en farbror som är privatlärare. Tror att bilrally hade varit mera intressant än ishockey.Tänk så mycket han fick vara med om i helgen, det gäller att passa på, snart kommer lilla Axel o vill vara med. Kram till er alla, hoppas vi kan ses snart.

2013-01-20 @ 19:56:57
Postat av: Farmor

Jag är jätteglad för jag fick faktisk flera teckningar med huvudfotingar i födelsedagspresent av Alvin (det var pärlor på en del också).
Och så några blöta,goa pussar av Axel också.Tack för att ni kom och firade min födelsedag och hjälpte mej raska granen.
Kram till alla.

2013-01-20 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback