Hederligt kroppsarbete

Idag har vi ägnat oss åt lite hederligt kroppsarbete. Vi har haft en thuja på framsidan som växt okontrollerat de senaste åren. Jag försökte beskära den lite tidigare i veckan men insåg snart att det var ett omöjligt uppdrag (jag nådde bara halvvägs). Därför sågade vi helt enkelt ner den idag. Med tanke på att vi helt saknar erfarenhet av fällning av träd gick det väldigt bra. Men visst var det svettigt, trots att det kom några svalkande regndroppar mot slutet av processen.
 
Nu tänkte jag att häcken skulle få chans att repa sig innan jag funderar över om vi ska plantera något nytt.

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Det blev ju väldigt bra det där. Ser att den lille röjarmannen är med också. Tänk vad bra det är med hjälp. Blev ju lite bättre utsikt nu också. Finns alltid jobb i en trädgård-eller hur?.
Kram på er.

2013-07-29 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback