Antiklimax

Vi hade lovat Alvin att han skulle få vara uppe och titta på Melodifestivalen och framför allt Sean Banan ikväll. Han har varit grymt laddad hela dagen och vi bänkade oss i god tid med läsk och kakor (och lite vin) framplockat. Väldigt övertrött väntade han tålmodigt på att det skulle bli Sean Banans tur. Till slut var det äntligen dags! Då utspelar sig följande konversation:
 
Alvin: Jag måste bajsa!
Jag: Måste du verkligen göra det nu? Sean Banan sjunger ju äntligen!
Alvin: Jag tror inte att bajset vet att jag tittar på Sean Banan...
 
Älskade vännen. Nöden har visst ingen lag.

Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Nej som sagt nöden har ingen lag, hoppas Alvin fick se lite av Sean Banan i alla fall.

2013-03-10 @ 01:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback