Pysselhelg

I helgen har kreativiteten flödat. Jag har till exempel scrappat två LO:s och ett kort. Detta tack vare att det varit cybercrop på Scrappiz. Det har varit jättekul, med många inspirerande utmaningar. Jag vågade till och med att ladda upp det jag åstadkommit i deras galleri. Här ser ni mina alster:

65514-7

65514-8


65514-6



Jag har också bytt tyg på tygtavlan vi har i hallen. För att piffa till den lite sydde jag på lite paljetter och pärlor tidigare i veckan. Jag hade väl aldrig trott att jag skulle bli ett sånt fan av paljetter!! =)


Tygtavla  tyg



I helgen har vi för övrigt plockat in lite påskris. Vi var ute och gick på förmiddagen idag och hittade några fällda björkar. Eftersom vi inte är hemma i påsk gäller det att vara ute i god tid så att vi hinner njuta av det tjusiga riset!

Igår kväll var vi ute på stan en sväng. Vi åt middag på en pizzeria och såg Inside Man på bio. Det var jätteroligt att komma ut lite, och filmen var riktigt bra! Idag har vi haft fikapremiär på balkongen... våren är verkligen här! Det har helt enkelt varit en toppenhelg, synd bara att den snart är slut...!

Kommentarer
Postat av: Anna G

Vilekn fin blogg du fått. smart ide med tygtavlan och snyggt oxså!

Postat av: Malin

Hej tjejen! Tack igen för det fina RAK-kortet! De andra sakerna du gjort är också väldigt fina! Lägger till dig som länk :) Kram Malin

2006-04-07 @ 19:25:07
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: Zarah

Vilken supersnygg tavla! Hur bra idé som helst, ju! :)

2006-04-07 @ 19:38:34
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Millan

Härliga layouter och kort du gjort. Gillar verkligen din ide med tygtavlan. Ska bli spännande att följa din blog. Lycka till!

2006-04-08 @ 08:33:04
URL: http://millans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback