Födelsedag

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag, hurra, hurra, hurra! 
Eller nåt! ;-)

Idag hade jag planerat att gå hemma och mosa för mig själv. Jag hade köpt hem hårinpackning, ansiktsmask och liknande och såg en liten spa-dag framför mig. Men tji fick jag. Mamma ringde nämligen vid 11-tiden och sa att de skulle komma förbi och bjuda på tårta. De hade fått för sig att de skulle komma ner och överraska mig. Det var ju naturligtvis väldigt trevligt. Så jag har spenderat en trevlig dag på stan tillsammans med mina föräldrar!

När sambon kom hem trotsade vi risken för regn och åkte iväg för en picnic. Eftersom stranden vi var på är liten, och vädret inte var strålande var vi princip själva där. Riktigt mysigt!

Så här såg det ut;

Födelsedag

Det har med andra ord varit en trevlig och lite annorlunda dag!

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Grattis!!!!
Jag ser att du har haft en underbar dag!!:-)

Vi ses i morron!

Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! Hoppas din dag var super!

2006-07-19 @ 20:03:59
Postat av: Karin B

Det var jag som skrev det anonyma inlägget ovan...

2006-07-19 @ 20:04:29
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: UlrikaK

Tack så mycket!! Ja det var väldigt trevligt! =)

2006-07-19 @ 20:31:15
Postat av: Zarah

Grattis i efterskott!
Ser urmysigt ut - just så ska födelsedagar firas! :D

Jag insåg att jag slarvat med att läsa här - så nu har jag helt fräckt länkat hit - hoppas tat du inte vill slå mig för det...!

2006-08-09 @ 23:53:39
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: UlrikaK

Länka på du! =)
Jag har ju faktiskt gjort detsamma med din!

2006-08-11 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback