IKEA-premiär!

Idag har jag gjort mitt premiärbesök på stans nyöppnade IKEA. Kanske inte den allra bästa dan, för det var MYCKET folk! Men visst lyckades jag samla ihop ett och annat, även om de större inköpen får vänta till hösten. Jag har nog inte riktigt fattat att jag har så nära till "det stora varuhuset" nu...!

Egentligen hade jag tänkt åka och bada ikväll, men IKEA-besöket tog lite längre tid än beräknat. Därför måste jag nog ta revanch imorgon eftermiddag och ta en rejäl simtur efter jobbet =)

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Lyckost, lyckost, lyckost!!!

Postat av: UlrikaK

Hihi, vem vet.. jag kanske svänger förbi där i helgen också ;-)

2006-07-07 @ 18:34:17
Postat av: Amundkajsa

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-04 @ 08:45:33
URL: http://amundkajsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback