Semester!

Idag är första dagen på min två veckor långa semester. Inte dumt alls!!

Jag har hunnit med en blixtvisit på IKEA, en sväng på stan, smarrig lunch med jordgubbar, ett par timmars lapande av sol på Öland, ytterligare en shoppingrunda, ett tämligen kallt dopp på vår sida av sundet... ganska nöjd faktiskt =)

Tyvärr är inte sambon ledig, så jag får roa mig bäst jag kan på egen hand. Men det finns en hel del roliga saker att sysselsätta sig med, och andra att umgås med så värre kunde det ju ha varit.

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Låter som en underbar dag!
jag har jobbat, men det var helt okej, det med!
Jag har skrivit en länk till dig i min blogg, hoppas det var ok!

Postat av: Epona

Låter som en bra bra dag! Hur är det på IKEA i Kalmar, packat med folk förstår jag? :)

2006-07-18 @ 13:44:53
URL: http://epona.blogg.se
Postat av: UlrikaK

Linda: ja men självklart! en vacker dag kanske jag själv kan få tummen ur och länka lite ;-)

Epona: Ja det var inte så dumt. Det gäller nog att välja tidpunkt för sitt IKEA-besök. När jag var där en torsdagskväll var det massor med folk... Men visst är det fint, med många nyheter!!

2006-07-18 @ 16:39:57
Postat av: Berntkarine

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2009-06-23 @ 07:48:42
URL: http://berntkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback