Snart blir det andra bullar!

Imorgon är det sista dagen som tjejen jag ska vikariera för jobbar, sen måste jag klara mig själv. Det känns lite konstigt eftersom jag gillar att jobba tillsammans med henne, men om hon inte skulle vara mammaledig skulle jag ju inte vara där över huvud taget  så jag får nog leva med det!

Det kommer att bli en spännande och intensiv jobb-höst. Men först ska jag ha två veckors semester med start imorgon!!

För att visa att hon kommer att vara saknad under sin ledighet gjorde jag ett kort från mig och vår närmaste kollega. Det står och väntar på henne på hennes tangentbord just nu. Hoppas det blir en rolig överraskning imorgon!

Jag hade tyvärr inte så mycket inspiration igår, så jag liftade helt enkelt ett kort jag själv gjort tidigare...

Kort Ulrika

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Det är kul att lifta kort som man själv har gjort och se om man kan förändra!
Hon blev säkert jätteglad, det var ju kanon fint!
Tror att jag ska lifta det! ;-)

Postat av: UlrikaK

Ja ibland är det nog inte så dumt. =)

Hon hade visst gråtit en skvätt när hon hittade det, men hon skyllde det på graviditeten ;-)

2006-07-15 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback