Sommar och soliga dagar

Det är fortfarande soligt och varmt. Hur härligt som helst. Synd bara att jag måste sitta inne på jobbet hela dagarna. För att utnyttja de fina dagarna lite i alla fall, försöker jag hitta på somriga aktiviteter på kvällarna. I dag har vi till exempel ätit en läcker kycklingsallad på balkongen. Hur mysigt som helst, trots att våra möbler inte är gjorda för att äta middag vid!

Jag uppmanar härmed alla att ta vara på dessa vackra dagar så mycket det bara går. Kanske genom att ta en sista tur ut i vitsippebacken?!

Vitsippor

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket vackert kort!

Postat av: Zarah

SÅÅÅ vackert - och jag vet nog var det där är, tror jag...! :)

2006-05-17 @ 23:55:35
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback