Energi =)

Efter några veckor i dvala känns det så skönt att ha lite energi igen! Jag har fått en hel del viktiga saker gjorda på jobbet, vilket ju är jättebra. Men framförallt var jag inte helt slut när jag kom hem! Jag lagade middag lite kvickt medan Peter duschade och svänge ihop en omgång muffins när jag ändå var i farten. Sen dess har jag roat mig med att redigera några foton, vilket är ganska tålamodskrävande med min gamla, lilla dator. Men nån gång måste det ju göras! Förhoppningsvis hinner jag med en hel del till innan det är läggdags =)

Jag var och köpte ett träningskort på Friskis på lunchen idag. Fram tills nu har jag haft ett kort på ett träningsställe inne i stan, men eftersom jag ändå var tvungen att köpa nytt passade jag på att byta ställe. Och genast känner jag mig jättemotiverad att gå och träna igen! Tänk vad man kan lura sig själv med nytt ställe, eller nya träningskläder! ;-) Dessutom tränar en kompis där, så nån gång ibland kanske vi kan gå dit tillsammans. Ett väldigt hälsosamt sätt att umgås! =)

Ikväll ska jag dock svulla i nybakade muffins!

65514-104

Kommentarer
Postat av: Martin

De där muffinsesn ser ju helt klart fina ut. Men är dom helt vegetariska eller är det lite leftovers sedan eran husdjurs incident? ;)

Postat av: UlrikaK

Helt vegetariska! Vi har köpt nya fräscha torrvaror och förvarar dem lång ifrån det förpestade skåpet ;-)

2007-02-20 @ 18:28:02
URL: http://pysselmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback