Kurerad!

I nästan två veckor har jag haft nåt förkylningsliknande i kroppen som inte riktigt brutit ut. Detta har tärt mycket på krafterna och jag har varit konstant trött (det har blivit en och annan tupplur efter jobbet!). Men nu i helgen har nog kroppen fått den vila den behövde, och jag har till och med varit ute på två härliga powerwalks! Nu är jag back on track känns det som.

Det har alltså varit en väldigt lugn helg. Vi har mest gått hemma och mosat i mysbyxor. Inte så dumt emellanåt =). Men jag har faktiskt hunnit röja och fixa lite i lägenheten, vilket känns skönt och lite feng shui-befriande! Jag har även börjat på en ny LO. Det var jättelänge sen känns det som! Får se när den blir färdig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback