Lill-lördag

Så har halva veckan gått redan. Jag har varit iväg på kurser i två dagar, vilket gör att tiden bara sprungit iväg! Idag hade jag en kurs i medieträning för en väldigt liten grupp. Det var synd att inte fler anmälde sig, men kursen blev superbra så jag känner mig så nöjd!

Ett annat glädjeämne är att tulpanerna som Peter köpte i lördags fortfarande står spikraka och fina i vasen. De jag köpt tidigare har slokat ordentligt efter fyra dagar. Har ännu inte bestämt mig för att det beror på tur, kvalité (lokalt odlade, lite dyrare) eller att det helt enkelt är bäst att han fortsätter köpa blommor! ;-)

På fredag blir det en härlig tjejkväll med en god vän på besök, Bounce-föreställning och kanske en liten krogrunda. Kul, kul! Man borde verkligen hitta på mer saker så här års när man bara går och väntar på våren. Tänk så mycket trevligare väntan blir!

Nu ska vi ta en kopp kaffe och mysa lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Apropå tulpaner... Jag skulle köpa någon blomma att ta med mig till äldreboendet, eftersom jag inte ska jobba där mer... På Blomsterlandet hade de jättefina primulor, så nu är våren på gång!! =)

2007-03-02 @ 16:42:40
Postat av: UlrikaK

Härligt!

2007-03-03 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback