Nyttigt och onyttigt

Så var det fettisdag idag. Jag är inte särskilt förtjust i semlor, men just på fettisdagen brukar jag mosa i mig en =) Vi fick en laddning på jobbet, så jag kände mig lite tvungen att ta en. Men det tog tvärstopp halvvägs. Tur var väl kanske det, för en stund senare var jag på Friskis och tränade. Det hade inte varit helt optimalt att ha en hel semla som en tung klump i magen när man börjar hoppa och studsa ;-)

Det var i alla fall jätteskönt att träna. Jag längtar dock tills det blir cyckelväder igen. Det är så mycket enklare att ta cyckeln ibland istället för att hålla på att passa ihop skjutsning eller busstider. Det blir perfekt sen när jag kan stanna till på Friskis på vägen hem från jobbet (jag cycklar ju ändå förbi där!)

Snart väntar ett nytt spännande avsnitt av Gilmore Girls, och en ny laddning med semlor! (Vi hade ju bestämt att vi skulle köpa hem, kunde ju inte veta att vi skulle få på jobbet ;-))

65514-106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback